You're a slave to money then you die.......

jaha, det var den dagen det... nu glider vi vidare mot nya äventyr och all ny skit som kommer att komma! 'Cause it's a bittersweet symphony, this life FYFAAAN.

ja, vad ska man göra åt saken lixåååm? inget tror jag. men man ska aldrig deppa ihop och gå runt och tänka på något som skulle kunna vara eller bli en påse skit, hehe nu äre mycket snack om skit här och ingen förstår säkert något men måste bara hehe.

och jag bara saknar sommaren faan, jag vill tillbaka! alltså det är så jävla jobbigt att sakna något, det är ju ta mig fan det värsta som finns. och finns det någon bättre sommar är sommaren 09? hehe inte vad jag minns :) fyfan nog har man lärt sig mycket alltså. synd att allt måste ändras, men sånt är det.
alltså jag vet fan inte vad jag ska göra. och jag säger TACK! TACK SÅ JÄVLA mycket till satmaran som har förstört något som kunde ha blivit sååååå jävla häääääärligt och braaaa, tack så jävla mycket.....

TAAAAAAAAAACK! :@