World, hold on...

Jafifan, livet hinner ikapp mig så det är bäst jag börjar springa.

Snart börjar skolan och det är inte alls hyvä! nono, men den 30:e åker jag till Turkiet, Alanya =) chill som satan. jag ska bara ta det lungt och ligga på stranden med en bira i handen, inte bry mig om ett skit, bara ligga där och schteeka, åka båt och partajja med Mr.K...

1problem, hur fan ska vi kirra skjuts till Antalya när vi ska flyga hem? jag kommer aldrig ha kvar pengar till något sånt. satana. Nå vafan, jag har haft ett megafatass chill hoe sommarlov, fyfan vad jag diggar den här sommaren :) ohlordi mårdi vad det har varit chillersch.

Yeee, nu sitter jag bara hemma och ugglar atm. Ska se vad den här natten har för ejventyr att bjuda på... har hänt rätt så mycket redan: blivit jagad av hells angels, sett en mommo i diket, när skenet bedrar. tyrkis peber, kaoz, rööki, och fraku paita.


över and öut mah fans!