fula ord!

hej kamrater!
Denna dag känns nästan lika bra som gårdagen, och jag bara älskar när det känns som det.
Jag vill att det ska kännas så varje fredag. Dagen igår började med en försovning till skolan, kändes förjävligt men samtidigt skönt. Nå efter skolan så gled jag vidare iväg med min vän k och handlade mat.
efter det bestämmde vi oss för att vi skulle chilla med lite alko och ha en skön kväll vilket vi gjorde.
Fast det blev lite mer än chill därför lovar jag mig hädanefter att aldrig lova mig själv något nåmer.

nå vi hade trevigt jag miss h och j, härliga människor! vi satt och pratade om allt mellan himmer och jord och ni kan ju gissa!
nå tiden blåste vidare och vi spelade spel dansade lite och sjöng libas! härligt.

Idag är det lördag och jag tycker att jag känner mig bra idag, alltså det känns som om det här blir en härlig dag bortsett från mitt bakrus.
ja och just nu ligger björnis i sin soffa och är alldeles tyst och han har nog somnat in, själv sitter jag här och kollar ut genom fönstret och ser ut som en livsskådare! nå adios mina amigos vi tar och hörs och hoppaz ni har det finkko! 

                                                                                                                                                                       - Emmy Feldt Wichstenlist