beautiful day

Hejsan, nu har jag anlänt till Seskarö hos min Farmor & Farfar.. gud varje gång jag är här känns det som att jag är liten igen och det är lite små lustigt. Nå solen skiner och folk är glada här och snart kommer min sis Jenny, Simon och Eddie:) yes och nu är det påsklov och det känns super skönt! nefifan jag ska chilla så mycket det går..just nu är jag helt i chillmode jag har fortfarande blött hår från morgonens dusch och så har jag en mega skön munktröjja och mjukisar! Nå väl igår var vell helt ok, och jag hade kul. N idag vet jag inte vad som ske ske jag ska nog bara ta det lungt och umgås med min syster!


folk, jag tycker att folk borde lära sig att tänka innan dom pratar.. alltså vissa bara kläcker ur sig så störda saker från ingenstans och jag blir nog lite arg. Nefyfan.. nå nu ska jag fortsätta sitta här och kolla på folk som åker skidor på isen och vänta på maaat! hade brao adios!