jag har haft...

en riktigt tråkig jävla dag,hag har legat hemma och kollat på pussy cat dolls på tv och lagat mat. igår var jag ute med marie emma alexandra pauline mathilda & jonas sen var jag hemma hos benjamin också ett tag på morgonen :) och på fredag planerade vi redan att tvätta hans epa så vi gjorde det på lördag morgon,på fredag var jag och benjamin ute på stan jag drack cider det var gott :) vi var hos karhu och från början var det ricke lummi henkka bäckman och thilda sen började alla fara hem men sist var jag och benjamin. Och jag säger bara fyfan vad skönt det var att sova ut hela helgen och imorgon börjar skolan igen. och jag säger bara vilken lyx att vi inte har ngn apu som benjamin han måste vakna skit skit skit tidigt. Hojja ! Snart när jag orkar ska jag också tömma min mobil med bilder sen in med ny musik :P hare b hejdå !



Benjamin <3