Helgen !

helgen var super ! på fredag tog jag det lungt hemma sen var jag med Emma :D iknow det rimmar. På lördag var jag med Benjamin Emma Mathilda Ricke Karrhu Lummi vi åkte epah! :D haha sen var vi på fest också . ricke fyllde år och jag och benjamin firade 2 års dag :D vi hade så jäkla roligt har inte haft så kul på ett ganska bra tag. Men en sak var tråkigt min fina silkesklänning från gina tricot gick sönder,och har tyvärr inga bilder från lördagen förutom en som man inte ser ett skit av :D men har en gammal bild från förra årets skolavslutning hade på mig den klänningnen då ! :D förutom att jag hade svarta pumps till det och en trenchcoat ! :D



JA FYFAN det var ju bara det som fattades jag får inte upp nån bild min data är arg idag !


vi hörs ha de fint !
Jag älskar min benjamin <3