Förändringar kan vara bra !

Hej,jag sitter här och funderar förut var allting likadant dag in och dag ut. men allt har ändrat på sig fort och mycket i mitt liv. Jag ska snart börja gymnasiet. Har sökt Handels och andra handsvalet blev Omvårdnad. Men igentligen är det inte vad jag vill jag vill gå på hotell och  restaurang kanske barn och fritid men mest av allt häst gymnasium . Men jag har förstört för mig själv. Handels hallå? det är inget som jag tror kommer blir kul?
Ivarje fall jag har bytt skola innan jag började nian jag har hittar nya vänner,och det är bra men ett stort + är att jag fortfarande har kvar mina gamla kompisar :)fyfan tack för att ni finns ! för mig och benjamin tycker jag att allt ser annolundare ut nu än vad det gjorde för två år sen! Men det orkar jag inte gå in på,men jag kan ju säga att det är positivt ! i sommar blir det sommar jobb har aldrig haft ett sommar jobb förut kul med alldeles egna pengar ! och idag fick vi faktiskt sluta halv tolv sköönt.
Nu ligger jag i sängen skriver blogg och försöker kolla på mtv. jag vill se newport harbor det verkar ganska roligt.
Hejdå vi hörs !


Benjamin <3