det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder.

Hejsan :) idag har jag bara varit ute hela dagen lång,skönt väder riktigt varm. Jag har varit hos benjamin vi har varit ute i solen och cycklat ! haha . sen har jag varit med benjamins lille syter fanny medans han städade i garaget,jag och fanny satt ute och smörjde träns sadel osv. Och när jag kom hem bytte jag bara kläder och for  till ida,vi skulle till max och äta smoothie men maskinen var typ "sönder" Skit säger jag bara max suger ! Det hade kunnat stå att den var trasig eller något så man slipper köa fem år i onödan. Nå när vi inte fick våran smoothie for jag och lämnade in filmen som jag benjamin och persson kollade igår. Och efter det for vi til frasse och där fick vi minnsann vad vi ville ha !
Den här helgen har varit bra jag har fått vara med min älskling och det var jävligt kul det känns som att jag inte har varit med honom på år och dar fast det har jag hihi . Nu sitter jag bara här hos ida och hon äter chips och jag med! åå jo en sak måste jag bara till lägga jag har börjat jogga :D lite smått haha.
Men nu ska jag snoka lite sen ska jag kolla lite om jag ska beställa lite kläder :D hare b !

Jag älskar dig Min Benjamin du är det bästa som finns <3
25/5 <3