Lördag

Hej, jag sitter här hemma har varit på ica och handlat lite nyss. Funderar på vad man ska hitta på idag, det är det som är så roligt vad som helst kan hända, antingen kan den här dagen bli riktigt rolig eller också mycket tråååkig. Nå jag vet iallafall att jag ska fara till Gina tricot och byta ut mitt bälte som jag var för lat för att testa igår även fast jag stog och köade i 40minuter för lite kläder och ett för stort bälte. Lina och Kirsi kom förbi när jag köade och frågade om jag hade testat bältet så sa jag nej det sitter sääkert bra, jag känner mig så dum haha ! Idiotiskt fan vad lat jag är .

Nå iallafall igår blev inget som jag ville men så kan det gå. Hoppas idag blir bättre. Nå igår satt jag iallafall hemma och kollade på gladiator och det känndes coolt att se den nu jämfört med när jag kollade på den för länge sen för jag har nämligen varit till Rom och det där colosseum vet dock inte hur man stavar :) och jag kan säga att det var enormt och inte ens hela byggnaden fanns kvar nu, det måste ha sett coolt ut på den tiden.
Nu ska jag avrunda här och fara och snoka på facebook.

p.s om någon vet hur man raderar ett gammalt inlägg om det nu ens går överhuvud taget så säg till mig har lust att radera lite inlägg .