I want you to know..

hej, jag har inte skrivit på jätte länge men det känns så onödigt för det händer inget speciellt och jag orkar aldrig fota nå skit bara för att ladda upp det här och det känns helt enkelt jobbigt. Nå whatever helgen har varit ganska okej fast det hände lite grejjer och dittan och dattan. Just nu lyssnar jag på coldplay - viva la vida och funderar på lite saker :) Ja vad kan man säga jag har apu på epsrit i typ "coop gallerian" och det är roligt fast jag saknar nästan skolan lite för jag tycker inte om att jobba till fem, och dirr DIRR när det är MIN tur att få den vekcan med korta dagar så ska allt bli förstört och så ändras schemat :( BLÄ! jag vill inte.

och nu bytte jag låt också och nu kommer mamma bli lite arg för jag lyssnar så högt och jag lyssnar på Iris, gammal men helt toppen! :D ja idag har jag inte gjort så mycket umgåts med folks och "spelat" men det blev inte så mycket av vårat spelande. men HEJDÅ! :) ska läsa min svenska uppsats igen :D


I just want you to know who i am.