Give me just a little smile, sunshine reggae!

Goddag! :) är på bra humör och ska snart smita ut och prata med marran i telefon, om hon svarar! Ja jag skulle skriva ett inlägg här för någon dag sen men jag glömde det och ja skulle hälsa till Fanny, HEJ FANNY! =D

Jao, va är det som händer, jag ska till ayia napa snart och så har jag sportlov och det är härligt :) fast det är snart slut, och jag måste bara få säga att den idioten som kom på att sportis skulle vara en vecka lång(kort) går ju fan medurs. sååå men snart har vi ju påsklov heheh ett tag kvar men jaja, och var ska jag glra MIN PRAKTIK någon som har ett bra tips? nå hihi en bra låt som får mig på bra humör, NI MÅSTE LYSSNA PÅ DEN

MUNGO JERRY - IN THE SUMMERTIME! DEEEE E MIN LÅÅÅÅÅT SÅÅÅÅ BÄST PUSSHEJ ALLLLAAAAAA ja är så glaaaaaaaaaaaaaad