Elegi

Ja, jag sitter och lyssnar på lars winnerbäck :) åjåj, elegi den låten är bra den. Ja idag har jag ju varit i skolan, sen kom jag hem och efter att jag varit hemma och fördrivit tiden mellan-sängen, datorn, sängen datorn så drog jag ut med gänget! ett par härliga människor. Nu sitter jag här hemma och funderar igen, man får så mycket tankar när man sitter ensam framför datorn, man vill bara skriva ner allt men det kan man inte göra, jag tror jag ska skaffa en blogg med lösenord, där ska jag skriva ner exakt allt! ojoj ska nog göra det direkt efter jag har skrivit klart här :)

Men jag kan ju dela med mig av vissa tankar! jo jag sitter och tänker på livet, det finns saker som får mig att se tillbaka i tiden på den härliga UNGdomen, ja jag är fortfarande ung, men jag menar UNG UNG UNG, eller ja inte riktigt så ung men ja skitsamma. Det var härliga tider det. visst får man ångra vissa saker men vem gör inte det? det hör till livet liksom. nu sitter jag faktiskt här och ler för mig själv, men fan så härligt! ååå, jag vill få små filmsnuttar i huvudet som jag kan sitta och titta på och bara njuta och skratta åt allt man gjort här i livet. fyfan! det är tur att man har fantasi, man kan ligga och fantisera och bestämma allt själv. ååååååååå jag är typ käääääär i livet, det bara pirrar i magen och allt RUSKIT HÄRLIGT! faan, jag tror jag måste lägga mig i sängen och fälla nåra glädje/sorg tårar, JA jag ska fan ta och göra det och p.s NI TVÅ! grabbar ja vet att ni är här i ztaden så sluta gömma er! :D

peace