hmh

just nu befinner jag mig på klövervägen med en hungrig idivid vid namn christoffer. veckorna bara flyger förbi och det var snart två månader sen vi beställde cypern resan, jag åker på måndag och har inte ens tagit fram resväskan.

men jag har märkt att jag inte är så bra på något, jag bara glider runt och förstör men ändå är livet så BÄST" hehe. Ja, jag är helt ho-ho i huvvet!

Jaaa, jag har sovit hela dagen, har varit till stan en snabbis och sen gled ja hem med moppe faktiskt eftersom ett körkort som jag borde ha inte finns! det var  skit pinsamt. ja sen somnade jag och pirreboi sen promenerade vi till stan med en snabbvisit på älgståket för att se om vi kunde bryta upp cykel låset på min cykel men nej. sen drog vi till anton och kollade film och nu ligger jag här som jaaaa nämnde oooovan! ciao b ellazz.... :)


♥ξΜΜΥ