Lassepiika

That's my new name!

Hello everybooody... yeeee rock your boooody yeaaaaah.

tjena mors. Jag kom just hem från skolan för det var så ochill där, det var äcklig mat och jag var skit trött, jag har fan sovit för mycket... joo och det är för att jag kom hem så
jävla tidigt igår och så märkte jag att jag var skit sugen på att skriva blogg, well så jag börjae skriva ruskit mycket och allt blev bra för engångsskull men så slutade mitt jävla internet funka och jag tänkte vänta framför datorn och se om det började funka igen men icke sa nicke, jag somnade vid datorn typ halv 12 och vaknade 10 över 3 på natten, haha snacka om cp position jag har sovit i ihan hullua hommaa. och nu när jag började skriva nyss så hade jag skrivit ungefär så här mycket så råkade jag på något sätt markera all text och sudda bort allt fucking CRAP!


Nå ikväll är jag skit sugen på att mysa som satan, så jag ska tända vartenda jävla stearin ljus jag har här i mitt rum, släcka alla lampor och ligga under mitt täcke och fundera på en massa saker.

pusshej smell ya later













Hehee bjöd på lite PIXXXX också!