I've never prayed, but tonigt I'm on my knees for you

G'mbo måmbou! jag har såå trååkigt, och jag vet inte vars allt folk har tagit vägen, maybe I'm the last. Jag kommer bli en legend... jag tror det, faktiskt så gör jag det på riktigt, jag kommer vinna öl hävar tävlingen eller så kommer jag göra något annat väldigt stort.

Idag har jag varit i skolan, det var svin jobbigt jag höll på att dö. Jag somnade på sista lektionen för jag kunde fan inte hålla mig vaken, hur jag än försökte så gick det inte. det var katastrof, men det är såå jäävla skönt att sova i skolan, det är en sån där sova atmosfär :) gilla!

jag är cp!
det stämmer ju såklart inte, men jag är heeelt könstig idag. har aldrig haft en såhär skumig dag, och nu när jag är såhär skumig är det inte alls bra att jag är själv. Det kan gå illa, mycket dåååligt.

Och jo nu när jag har såhär fullt schema på helgen så ska syrran såklart komma. ALLTID när jag har en massa kul på g.

jag är så jävla rastlös och ensam! hohooooo where the fuck is everybody?
man blir fan ledsen när man är själv :(



Julia, jag & Jeppe i Alanya :)


alanya svett!