you only see

Halåå, halåå nå vad ska jag börja med? Jo jag tror att jag håller på att bli galen eller något och det här är inte roligt.. fyfan säger jag bara. nå en låt som är skön att lyssna på när man är på gång att bli graaazy är Madonna - frozen.
nå vafan jag ska inte gå in på det så mycket för ingen förstår min craziness ändå.

Idag onsdag, var halv dag i skolan.. sköönt =) och sen har jag chillat hemma med några timmars sömn sen ringer det i luren och dj snasu är på g och grilla, såå jag sträckte på mig lite och drog to the big city. Nå satu grillade en hamppari åt mig och sen var jag glad igen. Varade i tio minuter så fick jag och miss satu ngt agrodamp om vem som vet mest! ja fyfan en applåd för oss! ( vi slog inte ihjäl varann )
Nåå sen for vi och cyklade sen drog jag med miss martta till marielund hon skulle vara barnvakt, såå varför inte ta samma väg hem när hon ändå skulle hit till marran. Nåå sen satt jag och chillade med marttis :) treevlig tyyp.
och nu sitter jag här och försöker muntra upp mig med lite scatman's world haha och det funkar.
Nåå och någon är ute och fiskar och jag är skit sugen, haha jag brukar inte vara sugen på att fiska så ofta och nu är jag helt plötsligt jeffla suugen. jaa nu kommer det lite slimi jimi och jag ska njuuta hejdå så länge!



HAHA isn't she lovely? MUAHAHA... skuum