vem vet inte du, vem vet inte jag!

Ödet, eller bara slumpen? joo en saga för god för att vara sann! Mhm vi vet inget idag. fan vad hjag skuuumar.. men jag satt här och kände mig sugen på att se i framtiden eller något, tänk hur king..  men jag vet inte om jag skulle velat om jag fått, se i framtiden alltså. Vem vet inte du, vem vet inte jag.
Nåå jag hoppas att allt kommer gå priima :D

Idag har jag nästan fått fiska, vi satt vid vattnet i nikkala och hade en fin brasa och drack oboy. Nåå sen har jag varit på ikea tidigare och nyss kom jag från en döds resa. Emilia är galen, eller snarare alla djur som hoppar fram på vägen och har hitsari fiilis :D Nåå nu är sommaren på väg också, det är grönt och skönt här och hoppas jag får en fin fiin sommar :) jag ska fan be varje natt innan jag går och lägger mig! ska fan notera.. nå vi höres hejdååu.