look at the stars

Look how they shine for you, look at the stars
Look how they shine for you
And all the things that you do....



Hej hej. idag är en seg och tråkig dag och jag vet inte vad jag ska göra. Det finns aldrig något roligt att göra här i haparanda och det finns aldrig något att se framemot. Guuud, nu kommer det här bli ett gnäll inlägg men jag måste bara. Jag hatar när allt går bra och flyter på som bara den och helt plötsigt blit allt kaos igen. Men det är normalt om man heter Emmy. Jeu, vad händer ihelg? jo typ samma skit som vanligt sitta och ha det tråkigt. Kan det inte hända något roligt nåndag? jo jag vet att jag vill på bio men Lina verkade så skeptisk, hon hade inte ens lust att gå, kommer inte hon så går jag fan själv. HAHA kan ni tänka er hur pinsamt det skulle kännas och sitta själv på bio? okej det finns säkert folk som går själva på bio men i haparanda skulle det ses som onormalt. nå nog om det, jag vill fortfarande göra något roligt... Det skulle vara ganska roligt att spela lite innebandy men det är för jobbigt och vars fankko har jag tänkt spela? typ ute på gatan för det verkar inte finnas några lag som jag har förstått det eller jo typ nå jobbiga träningar kl 11 på morgonen och sånt orkar jag inte med, helldre ligger jag och sover bort alla dagar och tar allt som det kommer.

nåväl nu ska jag snoka vidare här på datorn och chilla lite och se om det är något som händer i stan hejdåo!