kiruna, giron....

Hej gott folk, nu är jag back in haparanda :( helt utamttad och sliten efter en mycket lång men rolig bilresa plus en super härlig helg! vi har suttit och chillat tagit en skandal bastu som slutade med att jag höll på att dö iaf vad jag trodde men det visade sig bara att jag hade fått värmeslag eller något, alltså jag är fan klen.... klen som fan jag tål inte å basta =D haha nå väl sen har vi suttit vid elden och druckit lite vin och haft det trevligt lagat god mat och allmänt bara chillat :D och kört skoter såklart men en bild säger mer än tusen ord så jag får vell bjuda på lite bilder :D




antoan är cool! + att han Leeetade efter sina buxor. ( det är bara vi som förstår)


min bäste snauseri dricker jose och tar en moke i solen =)



same anton!


snauseri är elak mommo!


kiruna bjöd på fint väder :)


?


det blev mycket möbler men här har ni iallafall falcon soffan!