banana moon =)

Hej gott folk, wöö fan vad jag vill pussa allt just nu herregud, jag mår så bra! ojoj, fast jag är i pajala. jag visste fan inte att man kunde må så bra här =) Nå just´nu sitter vi ute i SOLEN och myser och lyssnar på musik, myyyyz!
satu är halvnaken och sitter där och röker och tror att hon är så cool, och ja här sitter jag och skriver.
och solen lyser så mycket så jag ser nästan ingenting på skärmen.

Ja  idag åkte pxx gänget hem, känns konstigt, jag brukar vara med i pxx gänget men ja, som dom sa innan dom åkte : ni är fast i pajala.. jaja till er "pxx" gänget =D: ni måste älska oss eftersom ni slösar pengar för att komma hit till oss =) muhahaaa. nå jaa idag har jag käkat god mat, umgåts med pxxarna och snasu min kompanjon.
Och igår har jag tagit årets första dopp och tyvärr i pajala :D haha, jag har tappat en ring på den stranden för flera år sedan :D undra vars den har flytit iväg? kanske är det någon annan lycklig jävel som har hittat den, nå jaa vad fan vet jag? en ring hit och dit, man kan ju kirra en ny ring om man vill.

Ja vad har jag mer gjort idag? Jag har städat och myst i sängen, tvättat tvätt och sånna krejjer vettni.
och käkat frulle ofc. men nu kommer tha boss :D hejdå!