Våra vardagsliv styrs av normer och regler.

hehehee, vafan? Hell no, jag är en retard. avisst asså

tjenamors, jag sitter hemma, har skit tråkigt, snart börjar alla sova och jag kommer sitta här som nå kokhowra och göra - Inte ett skit. Men ja ä int bitter, jag är van, härdad jag är en muskelkvinna! ja, idag har jag sovit mycket länge och för bra... vaknade halv sex på kvällen, slängde i mig lite mat och drog till jonna

i stan hände det inte så mycket vi promenerade lite med nikki sixx! wööu, sen drog jag till mårten och tog en cigg, ja sen drog jag och promenerade med jonna, vi såg inte så mycket. Vi såg misstänkt folk, vi såg bögar, fontäner, peddo-van's och en massa jävla skumerz.

Solen? vars har solen tagit vägen mina fans? tycker inte ni om zooulen? fan jag vill glida vattenskoter på det storablå. fan vad skönt, först är man hemma i happsi och svettas sen drar man bara till sese och svalkar sig med skojtern, fan vad härligt.
Synd att sommaren håller på att ta slut. fan vad ledsen jag blir. katastrofalt.

Nå igår var ju en kaozer dag, jag minns inte så mycket, eller jo nu kom jag på... jag var med Emilia och Karhu KÅÅ, har inte umgåts med dom på länge, och hanna är hemkommen från stockholm :) träffade henne också lite fourt.
Sen drog jag till mr.Halonen www.hemloz.blogg.se :) skumade med honom hela natten/morgonen och idag har jag inte hört ett kusi av honom :D så vafan, adios .