this is for you trähezt!

iltaa, jag sitter hemma, är mätt och belåt´n, det är ganska skönt så vad göre för något?
jafifan sitter här och funderar lite över det här såkallade "LIVET". jo vafan, det finns ingen mening med livet utan man ska göra vadfan man känner för och det är precis det som orsakar den här kaosen som finns bland oss människor konstant! hur kul är det med kaos? jo man tycker inte om den från början, men sen glömmer man det och skrattar åt det, men sen kommer den där nya kaosen och så fortsätter det så hela tiden.

Så kaos? vad fan vill du mig? heheee, alltså man gör allt vad man vill att det ska bli till? men varför fan väljer man kaos då? jo för att man tycker om öl och kaos? nä inte kaos men jag tycker om trähästar, och jag hatar män.
dom är inte snälla :(

nej nej, män är konstiga typer som lever i en helt jävla annan värld än vad vi kvinnor gör, men somsagt männsikan har en frivilja och vi är fan dumma i huvudet vi människor. så alla ni där ute med snopp, var snälla mot oss kvinnor så är vi snälla mot er :) vizzt JONNA!?

okej, och jag har lovat min vän treehezt att skriva om kärlek...
 
ojjoj det här blir inte lätt, kärlek är svårt, väääldigt komplicerat och oförståeligt.
så det här kommer inte sluta bra, när fan slutar kärleken bra? aldrig man måste alltid skiljas åt på något jävla sätt och det är alltid någon som fäller en eller två tårar? men min jävla åsikt är king om fan. Kärlek= man är kär, yeah det pirrar lite i magen och man gråter lite då&då, man bråkar, super och slåss. har lite mys och så skiljs man typ åt. alltså vem fan tror att det finns en perfekt jävla soulmate där ute? alltså fan vilket jävla bullshit.

livet är sånt här och det får man fan leva med, orkar man inte med det finns det bara en sak att göra och det är ju inte så svårt att gissa.


så eller så får man stå ut med det hela och försöka se det från den ljusa sidan.



Nå torsdag-fredag & lördag:

torsdag, ja då var jag på luleåkalaset, det sög ultimatum kuk haha, det var chill till en början. vi kollade skaburbian och chillade som fan bland allt folk, sen kom jonnersh på kvällen =D vi sprang runt på området och kaosade sen så åkte jag och lina hem med nattbussen efter att jonna bestämt sig för att dra sig mot happsi. och det var satans trångt på bussen alltså HOHO! jag fick fan stå typ hela vägen med mina jävla 500cm klackar! fitta vad jobbigt det var.

Fredag, vaknade upp i syrrans mega sköna säng, lina hade redan vaknat typ fyra timmar före mig, haha hon hade städat och diskat och en massa! :D hehe nå sen drog vi till stan köpte kläder, klagade, hade dålig syn och sen tog vi bussen hem. Jo kvällen slutade med otroligt dåligt krök hahaha! voi jumalauta

lördag, kröööuke med jonna =D finns inget mer att säga än att ja joooo fan pde fyllde arton år grattis peezzuuuuu!
ja så jag var hemma hos honom också, och nu är min hjärna helt jävla tom så nu ska jag sluta skriva i den här paska bloggen! hheeheheeheh puss pusss sommaren är snart slut och jag SKA TILL FREVISÖÖÖÖÖREN IMORGON punktslut