da utmaning

tjena tjena, nu har jaode blivit utamand! ;D se och lär mitt folk!




1. Hur gammal är du om 5 år? 21
2. Vem var den sista du träffade? Min mor
3. Hur lång är du? nå kort...
4. Vilken var den senaste film du sett? Marie Antoinette
5. Vem ringde du senast? jag ringde hanna, upptagen med jöggsan ofc!
6. Ditt senaste sms och till vem? det är privat.
7. Vad är helgens planer? nå imorgon torsdag så är det ju faktiskt valborg, så jag ska välkommna sommaren/våren
 8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ja 50/50 
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? nå vafan dom bor ihop.
11. Vilken ögonfärg har du? minns inte, orkar inte gå till spegeln
12. När vaknade du idag? nå halv sju, dock ensam
13. Har du någon gång hittat en katt? jo.
14. Vilken är din favoritplats? skolan?
15. Vilken plats föredrar du minst? en trång jävla buss
16. Var tror du att du befinner dig om 10 år? nånstans på nå coolt ställe med jögge och ni vet h..
17. Vad skrämde dig som barn? min robot..
18. Vem fick dig att skratta senast? hanna, jag läste hennes svar. HA HA!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? ....
20. Har du stationär eller bärbar dator? nå stationär, men om man vill så kan man ha med den vars fan man vill!
21. Sover du med eller utan kläder? nå inte naku iaf, men nå...
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3
23. Hur många landskap har du bott i? uno
24. Har du någon gång spytt på någon? NEJ!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? beror sig på.
26. Är du social? det beror också på vem man träffar.
27. Vilken är din favoritglass? vet faktiskt inte.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? måla om kyrkan åt jöggsan
29. Tycker du om kinamat? jo, jo faktiskt!
30. Tycker du om kaffe? nja dricker det bara ibland med mycket socker.
31. Vad dricker du till frukost? nå piss
32. Sover du på någon särskild sida?nja om jag inte sover själv så längst in.
33. Kan du spela poker? att jag så kan!
34. Tycker du om att mysa? nå beror på vem man myser med.
35. Är du en beroendemänniska? jag vhar inte en blekaste.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? jeudå paulina
37. Vill du ha barn? jo kanske 17
38. Kan du några andra språk än svenska? eng, fin och swe, lite italiano
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? havet.
41. Vad spenderar du helst pengar på? jag tror jag har problem med pengar, jag får lust att köpa en massa sjuka saker när jag har pengar!
42. Äger du dyra smycken? nå ofc! gucci
43. Har du någon gång testat narkotika? nej.
44. Vad var de senaste du stoppade i munnen? vitpepparkorn, försöker hålla mig frisk!
45. Vem är den roligaste människan du känner? alltså jaa, det finns en massa
46. Välj ett ärr på din kropp? på min kind, ni vet jag är kejsarsnittad och  det var nån retard som kutta mammas kagge. 
47. Vad har du för ringsignal? let it rock
48. Har du kvar något klädesplagg från du var liten? nå mina lacoste dojjor,
49. Flirtar du mycket? händer vell
50. Vart togs din profilbild? på erris altan
51. Kan du byta olja på bilen? muhahha
52. Har du fått fortkörningsböter? nope
53. Vilken var den senast bok du läste? sagan om ringen
54. Läser du dagstidningen? sometimes
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nää
56. Dansar du i bilen? jo faktiskt
57. Vilken radiostation lyssnade du senast på? nrj.
58. Vad var de senaste du krafsade ner på ett papper? sjukanmälan tanten, men väntar fortfarande på numret.
59. När var du i kyrkan senast? jöggsan visit yesterday
60. Vilka personer utmanar du? nå kexinen och nån som har lust!