ella

nu fick jag tråkigt det suger,jag sitter fortfarande i skolan och så gjorde jag klart mina uppgifter.
satu håller på förfult här brevid mig och alle fattar inget ser det ut som här haha :D dududoooo! :D jag sitter och  lyssnar på Kate Ryan - Ella Elle L'a man blir så glad av den låten vet inte riktigt varför men jag blir det nu måste jag tänka på en ny låt som jag vill höra :D nu lyssnar jag på Nomy - cocaine :D hihih snart är satu klar här på datorn.

Fan jag blev så less i morse .
Josefine crawford eller vad fan hon nu än heter på vakna med the voice är så jobbig. hon är typ aldrig positiv med saker så på en gång när man vaknar slår på tvn är det det första man får höra ngt negativt från hennne. Var lite positiv nångång för helvetti :D hihih

snart fyller emmy pemmy år eller i januari men det är snart för mig :) 21 fyller jag 17yeaaah!
fene or what ? hejdå nu började satu snoookaa ;) ZzZzzzZzz!


Nonestol


Surpuppan ;)