hej!

nu är jag i skolan och tar det lite lungt , har stressat så mycket på sista tiden . Det orkar jag inte med nåmer så jag tog lite sovmorgon och har försökt vara lugn men sen kom satu och förstörde min dag HAHA! :D och på tal om satu så sa hin just att jag måste börja skriva blogg och jag har kommit fram till att det är tråkigt att skriva blogg om folk inte kommenterar , så då måste min blogg vara skit tråkig och läsa ? jag har kanske inte något gemensamt med någon eller så har ingen någon ork eller lust att kommentera.

Nå ja snart åker jag till stockholm igen,jag förstår inte hur mycket jag trivs där . det finns inga ord att finna :D haha
vi ska bara vara där i två dagar :( men sen åker vi till rom och sen får man se vad som händer efter det vi kanske åker någonstans snart igen. jag tror att min mamma har lessnat på att sitta hemma eller helt enekelt lessant på Haparanda.
Men vem fan har inte lessant på haparanda ? det händer inte ett skit här , nu märker jag också att  jag börjar bli irriterad igen så hejdå haha :D


b <3