come in to my dream.

hejhopp, idag en söndag med Benjamin för det mesta iallafall =) vi har sovit och så har jag lagat  middag haha värsta bra det blev nå curry grejjs,sen har vi duschat och stressat lite. Sen när Benjamin for hem så drog jag till karhu först tråkade vi lite sen for vi till coop och påväg till coop såg vi Nathalie och hennes pojkvän, nå när vi var på coop så handlade karhu och jag karra sen for vi till tjorpan och hydre två filmer Karhu valde en film tro det eller ej han valde BRATZ och den sög fullkomligt mycket kuk. Sen valde jag en film som hette Nanny dairies eller ngt sånt den var sådär ganska bra har sett den förut men det fanns inte så mycket annat att välja mellan.

Och nyss så kom jag hem funderar på att göra en smörgås eller någonting känner sug på salt just nu . nå jag ska iallafall bjuda på some pics hejdå vi hörs / en skit dålig glömsk sak som lovar att skriva blogg men alltid skiter i det / glömmer det.


B<3








Mukki <3


b<3


Satu<3