Beautiful world

hejsan,nu sitter jag i skolan . Den här dagen är en sån där dag som allt oväntat händer,sådana dagar är roliga .
vi har information och layout i skolan sen efter det slutar vi men jag måste ha något matte prov med maire idag.
jag har klippt mig i fredags och jag blev sådär nöjd . Nåväl håret växer ut.
Jag ska ta bilder sen när jag har duschat haha :D så ska ni få se hur det ser ut.
Helgen var helt okej jag har varit med Benjamin fredag och Lördag och jag jobbade på fredag till tolv och efter det kom han och hämtade mig sen gjorde vi ngt kommer inte riktigt ihåg .sen på söndag var jag med Karhu vi satt hemma hos honom nästan hela dagen och bara tog det lungt och åt godis.
Sen senare kom Mummi och Ewe dit så spelade vi chicago.

Men nu kom läraren vi hörs. och jag ska börja skriva mer Haha :D lovar ! :D


b<3