Plastic covered..

Hejsan, ídag har dagen börjat ganska så bra jag kom till skolan på morgonen och så sa min lärare att vi skulle fara och glo småbarns teater som var så jäkla söta ! =) det var en unge som spelade mumin trollet :P haha han hade på sig en sån där mumin dräkt med värsta magen :D ja sen for jag tillbaka mot skolan mötte benjamin fort sen på hemkunskapen gjorde chocklad mousse. det blev inte så lyckat det blev helt rinnigt och snuskigt. När jag kom hem så väntade jag på benjamin i en evighet så somnade jag så kom han och väckte mig,eller jag vaknade av att han öppnade dörren till mitt rum. sen for vi till vuono skulle prata med Satu och Persson men dom kom inte så vi drog :( och nu försöker jag få tag på Emma pemma och hon svarar som vanligt inte :D haha . och det är jätte fint väder ute solen skiner så man blir nästan bländad när man kollar mot fönstret. jepp ååå jag vill ut i skoooogen och promenera .! NUUU !