fan

jag försov mig idag,ungefär en timme inte bra inte bra !
nu sitter jag i skolan och vi har bransch och produktkunskap det är typ det roligaste i skolan just nu iallafall. Vi har bra lärare osv men inte i engelska eller ja hon är säkert bra men jag tycker personligen inte om henne om man säger så :)


På söndag fyller benjamin år :) hihi min sötnos han fyller 17 år :) men jag hinner ikapp honom fär jag fyller 17 i januari,haha han hinner inte vara sjutton länge utan mig haha . igår var jag med sussi och satu vi var först hemma hos satu efter skolan sen for vi till mig och sussi drog hem och duschade sen kom hon lite senare. vi drack kaffe och spelade gh sen for vi till stan  satu for hem och var tråkigt,så jag och sussi for till karhu


Karhu :) han är bra vi satt hemma hos honom ett tag sen så betsämmde vi oss för att fara och äta på lei så jag for hem och hämtade pengar så väntade karhu på oss på torget så när vi kom dit satt han där med jenna och när vi skulle fara och äta hade karhu slarvat bort sina nycklar så ringde han sin pappa och allt och vi letade och vi letade så hade han dom i fickan den jäveln :D haha men men nu ska jag draaaooo :P hejdå


Älskar benjamin <3