Personlig almanacka

har jag beställt, och var tvungen att beställa en halloween dräckt också fan hade beställt en skit snygg men sen mejlade dom mig och sa att de hade blivit nå jävla feel ääh på partkungen.se jäkla skit! den som var så snygg.

nå klickade just hem en personlig almanacka vilket jag har behövt länge, en såndär bra stor =) man kunde välja liten, mellan eller stor, färg text, innehåll :D och man kunde stoppa in födelsedagar dirr från facebook :) och såklart egna :D jätte cool man kunde ha veckans prov och veckans tränigng väder och en massa skit skoj! :D beställde den på


http://www.personligalmanacka.se/


så ska jag lägga upp en bild på några exempel




skit coola!



Idag har jag annars bara varit i skolan jobbat på Cape East :) det var octoberfest again, haha fick dansa chicken dance.. och när jag slutade kom jag hem och kollade p.s i love you med pirres mamma och Nette :) nu ska ja äta håller på och hungrar ihjäääl hihi måste bara väcka da pirre pusshej