vädret är på topp!

Nja, det kan man då inte påstå, det är snö, snö, snööö vars man än vänder blicker förfan! blir så otroligt less, men nu har det lovats sol, och hej förresten. jaa vad är det som har hänt här på de senaste dygnen? nå igår mötte jag upp marie som kom med bussen hem till mig och vi slog på en film och drack kaffe, drog till stan om jag nu minns rätt joo och där så kollade vi en till film :) och idag, var det skola, och så har jag inhandlat smink och varit med marppan och vi träffade på alexanxdra, jonas och mathilda också. Jaa åå helgen gick väl hyffsat, var helt otroligt king att träffa grabbarna gruuus! fifan

jepp på fredag ska jag övningsköra, yepp! vill ha körkorten nuu, kan inte vänta, vill inte vänta, måste vänta. buhuu :( men jag återkommer när jag har något bättre på hjärtat ha det bra :)