bambam

hej alla! just nu befinner jag mig på nygatan, hem kommen från skolan och stugan. det var en hård natt, första natten där någonsin i min nya säng, sov med .... va heter hon? marie. jag vaknade mitt i natten och kände att det var någon som kollade på mig, så jag var tvungen att väcka marie och kolla att hon levde. när jag vaknade på morgonen var jag helt borta, trodde jag låg och sov brevid satu, men ingen satu där det var marie :)

igår kväll satt vi och spelade kort och umgicks med pappsen och alle. när dom drog så ringde dom oss och meddelade oss om en skum gubbe som var ute och promenerade på seskis vägarna, skrämde oss om salmis negrn. hehe vi var rädda, sen kollade vi en skräckfilm och det gjorde ju inte så man fick nån bättre feeling...
'
såå när ekersund skulle bege sig ut i vinternatten och ta en snajp så hade vi med oss vapen för att vara på den säkra sidan :D ja men jooo, sen gick vi till bussen och chaffisen särade på oss så vi fick inte sitta brevid varandra.§ wöööööö vi pratar med PAULINE i telefon, hon vaknade just. men ska dra hehe orka bloggaaaa hejdå.


alla gillar vi istappar :) speciellt en av oss