When your legs are tired, walk with your heart

Hallåå! jag sitter hos pirre och dricker bravo han pluggar och vi kom just från bastun, hehe länge sen jag bastade men jag orkade typ bara sitta där i 4 minuter sen gick jag och duschade ist mycket skönare.

Wööö livet är ju helt kaos just nu, praktiken går åt helvete fortfarande men man har väl ingen annan att skylla på än sig själv för att man går och väljer ett ställe som ICA! fyfabian, visst var det ganska kul i början men det är inte kul att stå och packa upp varor och "fronta" i 8 veckor så ja skiiiter i det fråno med NU!.

yee, är skit sugen på att åka utomlands och denna gång siktar jag på grekland platania eller vad fan stället nu hette! jag ska besöka hela europa och sen kan jag börja resa runt halva jordklotet när man har mer pengar... weeeooåååå blaahaaaa fnissszzuu.- ;) yee man har väl varit på en del ställen men OOOOOOOO helvette så mycket kvar!

imorgon ska jag till skolan och snacka med eva och se om jag kan byta prakko platz. yes, och ihelgen så är det balen och jag ska vara där med kameran i högsta hugg och PAUE FIXA HIT MITT MINNESKORT YHÄÄNX GÖÖRL! ;) puzz vi höres




skolavslutningen i 9:an!


i sthlm en sommar.


pirreboi!


mölle :)