what's new?

Hejsan, jag sitter här rullar mitt armband fram och tillbaka på min handled och funderar, funderar och funderar! och jag stör mig på att man har så mycket bra tankar som man inte kan skriva bara sådär för det låter så bra i hjärnan men sen när man ska skriva det så har man typ glömt bort det ;) haha knäppt.

Ja jag satt iallafall och tänkte på lite saker som hänt dom närmaste åren. hojja det är så mycket men man tänker inte så mycket på det för jag vill alltid bara se framåt planera och jag vill bara att nya saker ska hända hela tiden så jag hinner aldrig tänka tillbaka :D haha fast jag brukar inte vara så smart och tänka mig för innan jag gör något haha! varsfan kom det där ifrån? haha jaja anyway... 2008/2009 lärde jag känna hur mycket underbart folk som helst och jag tackar er för att ni finns! jag hade väl fortfarande varit fast i jag vill inte ens nämna det :D
japp och jag har också lämnat mycket, MYCKET bakom mig 2009 vilket är underbart och helt jävla fantastiskt! för man lär ju sig att folk förändras och man kan nästan inte göra något åt det, synd att vissa förändras på dåliga sätt och inte märker det och SYYYYYND för dom att dom bor i haparanda...

javisst har jag förändrats själv också både på bra och dåliga sätt, men jag känner mig själv och vet att det är mer bra än dåligt ;) sådeså.

Ja vad har mer hänt? jo en del resor har ju gjorts, italien....turkiet och spanien OCH NEW YORK ska besökas och barskolan ska göras. :) och så har jag fyllt arton, varit till levi och andra små resor :) och nästan det bästa så är jag moster till världens sötaste Alva :)<3 och jag har en underbar familj och underbara vänner!