Sol, skoter och fest!

Japp, det är ungefär vad min helg har bestått av! :D alva och jenny har också varit här.
I fredags var det alltså lite fest och syrran var med och jyri. det var ju skojj, har aldrig varit på krogen men jemppan, ja och på lördag så fyllde ju marrobarro 19 så då var man tvungen att dra ut igen, hehe inte för att det stör mig men ja det kan ju bli lite slitet och kosta pengar. -.-

På söndag så åkte vi till Ericas stuga och grilla å chilla, och igår (måndag) så var vi ju lediga från skolan så vi åkte och grillade i myllyjärvi? ja iallafall, så tappade jag min telefon och inte hittade vi den :( buuuhuu... ja hojja, och idag har jag bara varit i skolan och sen ringdejag till hund&jakt för jag hörde att dom behövde lite extra personal så jag ska dit här någon dag och så ska han se om jag duger :D hoppas det så jag tjänar en liten slant.


nåniin nu ska jag göra något annat, typ stäääka lite mat :) peace!