love sucks

hej alla vänner! jag måste bara säga att jag är tröttast i världen, men inte i kroppen...den här dagen är så konstig, jag borde vara trött har ju inte sovit som en kung precis och har mått tup bajs hela dagen men ändå har jag aktiviserat mig som fan! och har fan inte sovit en blund på hela dagen.

Har gjort ett prov, åkt till luleå gått på tre olika MÖBELVARUHUS och alla vet att det tar svin länge att gå där, varmt och ont i fossingarna å sånna krejjer. Ja men jag, simon, jenny och alva gick runt och chillade i sängarna när dom andra gick runt och när man hade vägarna förbi deras kundvagn så var man smakråd och jag har kört bil hem från LULEÅ idag! duktig som satan om inte annat, och har kört min första omkörning och slagit min MAX hastighet! 120km/h hehe ;) men det var kul hejdå ska dricka vatten och försöka få john blund och krypa under täcket med mig för imorgon väntar ännu en lång dag! ska med erri på sööpisentteri! pyssheja alla glada


alva och eddiebanan