jonnabonna´

Tjao, jag sitter just nu i ett helt tyst hus hemma hos jonna, ingen hemma inte ens jonna hon har lämnat mig här... men hon kommer snart tillbaka! det känns lite fel att sitta hemma hos någon annan när ingen är hemma, men jag försöker underhålla mig med facebook och min blogg och jag har fotat mig själv här och ja, jag vågar inte gå ut ur jonnas rum. hehe det är ett stort hus och det känns som att det spökar, men som tur är det ljust ute fortfarande och det är faktiskt jätte ljust! jag älskar det, nu borde det bara sluta vara så grått på himlen så jag tycker att molnen borde flytta på sig så herr sol får komma och lysa på våra ansikten :) och jag ÄLSKAR när solen lyser in genom fönster och bildar fina skuggor överallt, sådär eftermiddags sol på sommaren... Älskar verkligen det...

Sommaren är det bästa årstiden som finns, synd att vintern är så lång. men det är ju tur för dom som tycker om vintern... men man blir så deprimerad på vintern, det är mörkt och så måste man såklart gå i skolan, fyfan det tycker jag inte om :) men jag satt faktiskt och tänkte på det här med ljuset i morse när jag var på lektion.. jo

man uppskattar sommaren mycket mer när man har haft en kall och mörk vinter, det är så jävla hääärligt när våren börjar komma! alla blir så glada, och man märker ju det redan nu fast det bara är februari. det är mycket ljusare och folk vet att snart är det sommar! och i sommar ska jag göra mycket kul. I augusti tillexempel ska jag åka til Magaluf i tre veckor och gå barskolan, en kul grejj faktiskt :) jag och marppan kommer säkert ha skit kul!

och en till sak som jag längtar till är fredag och det är imorgon för då kommer Alva och jemppan :) det är så nice när dom är hemma för det är bara jag och mamma som är hemma nu för herr börje har åkt till thailand den jäveln! fan vad det skulle vara skönt att bara åka iväg en stund och slippa vintern men som jag just har tjatat sååå kommer sommaren snart och fan vad jag har skrivit mycket haha måste sluta nu för jag får ångest haha orkar inte läsa igenom texten nu så det får stå vad det står! hejdå alla ♥


©EMMY WIKMAN FÄLT