inget, inget

kan komma ivägen nu! hehe det är en bra dag idag, fast jag råkar sitta i skolan och göra någon uppgift om arbetsgivaravgift men ja allt känns ju mega bra nu! Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag eller vad som kommer att hända men jag bryr mig inte, haha annars brukar jag få panik och bli helt jävla stressad när jag inte har något att göra, men jag skulle kunna göra nästan vad som helst idag.

Jao, igår var jag i skolan sen drog jag till snirkeln och kollade på new moon? eller nej det var någon annan film tror jag om vi nu inte kollade två, aa jo det gjorde vi, ja men sen for jag iallafall på köpcentret med ida hittade en klänning den var lite sådär somrig med volanger kan bli snygg om man lyckas få en bränna eller något men ja, sen två linnen och en blommig tröja :) och när jag kom hem till min förvåning så stog jenny och simons bil på våran gård och dom hade varit på ikea så dom kom och tog en kaffe och sen drog dom och jag fick se söta alva :) åå hon är så fin! <3 japp

nu ska jag bege mig mot nya äventyr haha ;) skolan har väl inte så mycket att erbjuda men vem fan vet?

ciao bellas!