It's gonna take a lot to drag me away from you

Hej, fyfan säger jag bara... what a day, jag steg upp sent så ringde jag allzorballe vi drog till lei hon jag, marie och jonas, efter det plockade vi upp mathilda och drog till keminmaa och sen till kemi, och vi har skämt ut oss hela jävla dagen där borta i finkko och jag inhandlade ett par skor också.
man kan ha roligt nykter också! hell yeah, nykterist?

Nå den här dagen har varit helt töppen förutom att ld resenärerna drog och jag hann ta ett ruskit seriöst farväl av dom på ica parkeringen... säääd

Mjaa, nå hoppas att allt kåår fint där krappar. Och jag har varit på bio idag också, den söööög balle, fyfan vad ovärt. Mjaa sen har vi letat efter salmis negern och sen gjorde vi något annat också. minns inte riktigt allt men det känns som att den här dagen är den roligaste jag haft på länge som jag kanske skrev nyss, men jag är skitzoou maan! det är fan sant, ena stunden kan allt vara huuur jävla fint som helst och den andra stunden kan jag sitta med gråten i halsen och ja musik gör mig fan ledsen som toto - africa eller ledsen och ledsen men vittu man börjar tänka så mycket hehee. nu skyyyymar jag 2 much så so long smell ya later mother fuckers!