Bittersweet symphony

Stömmar sej ut ur mina högtalare, medans jag avnjuter mitt godis ;) åt precis också en bacon & broccolipaj gott som tyysan...Ja minä kära, snart är det fredag ungefär 10 minuter kvar eller den är säkert tolv när jag publicerar inlägget, eller ja det beror helt på vad jag ska skriva eller hur mycket tid jag orkar lägga ner på min skit blogg som innehåller en massa skuuum. Nå ja jag kan ju tala om för er my biggest fans att imorgon ska jag svepa några kalla tillsammans med mina gammla vänner :) det var så länge sen jag umgicks med dom så nu ska vi rädda världen återigen med våra pils.

Idag har inte hänt så mycket, jag har varit på ica, köpte en bok som heter diamanter är för evigt, som Marilyn Monroe sa en gång i tiden och gjorde en låt också som hette så tror jag =D sen chillade jag med grabbarna och sen drog jag till stan med min räcer moppe och umgicks. och nu är jag här... Jo jag har varit i skolan också men det sög så jag orkar inte börja berätta om det. Nåå se här klockan är nu 23:51 och jag har redan tappat lusten att skriva så nu ska jag äta godis och läsa lite i min boooook, smell ya later fans!





xofukingxo
Emmy fnellt