skog, stenar och regn.

hello, just nu sitter jag hemma och funderar lite över helgen som just ska passera och bli till en måndag.
Den var ok, faktiskt lite annorlunda.

Jag har varit i Pajala med Satu, Anton, Taru & Henkka, vi har grillat gooud mat kollat hockey och bastat även träffat lite släkt. Det var great, jag har inte varit i pajala sen förra sommaren, eller jo var där på sportlovet typ i 30 min men det räknas inte. Nå när vi kom hem från våran trip så chillade jag hemma och åt halstrad sik ( SIIIIIIKA ) och dpp i kopp haha, det har jag inte ätit på länge.

Nå sen drog jag mig ut i kvällens kalla regn och bosatte mig i den stora stenbyggnaden och kollade en film som hette pojken i randig pyjamas och jag tror att den där filmen är den hemskaste jag sett, och jag kan bara förstå hur bra boken är med alla känslor och tankar som man inte kan se i filmen. Nåväl tårar och regn är en ganska bra kombination. Och sen är jag verkligen nyfiken på hur det har gått för stug gänget! :D men jag tror att dom har haft det super muuusigt!

yeah, idag har jag varit hos min mormor för det är morsdag i finland. Efter det kom jag hem och sen drog jag och åkte inlines och drog årets första vurpa! men nu ska jag lyssna på en låt sen ska jag i sängen och se tv hade king hejdå!