konstigt.

ja hej, jag vet inte riktigt men jag har tappat lusten att skriva här för ett tag men nu fick jag tillbaka lusten igen.
och nu sitter jag här återigen och funderar, funderar på något helt konstigt. Ibland funderar man på saker som man inte kan finna ord till, såå finns det känslor som man inte vet att man har? som en känsla som inte har ett ord, det är något konstigt i mitt huvud just nu. Varför blir det alltid såhär för mig? det stör mig, alltså det känns som att jag väntar på något men jag vet inte vad det är! det är hemskt. Och nu börjar jag tänka på hur mycket saker och ting har förändrats, herregud säger jag bara, jag är fan inte emmy nåmer det är hemskt. Allt här har förändrats mycket och snabbt, okej alla vet att tiderna alltid förändras men jag har inte hunnit förstå detta riktigt ännu.
och jag säger bara att jag trodde att jag hade en del bra vänner, men nej fyfan jag blir äckligt arg. och det finns en som alltid finns där också alltid kanske funnits där utan att jag har vetat om det? men du vet vem du är och jag tackar gud för att du finns! okej det här inlägget borde inte finnas men nu ska jag publicera!