allt...

det här är helt skumt. ja jag känner mig helt skumm... jag brukar känna mig skumm ofta. Men idag är det något speciellt. okej jag är fan inte emo men ibland känner jag mig helt jävla tom, som om ingenting finns det är ju förfan en helt sjuk känsla och jobbig som fan. Det känns som att jag inte borde leva på planeten jorden, man känner bara, vafan gör jag här igentligen? det är som att det inte är värt, som om det inte finns något att leva för! haha fyfan vilket emo. men jag vill bara känna att jag njuter av livet och allt bara rullar på som fan. om något bra händer mig så varar det i kanske tio minuter, och ja frågan är ju varför i hela friden? alla andra verkar alltid ha sån jäävla tur hela tiden.

ne fiifan. Och jag kom på en sak också jag har ett skit tålamod jag orkar aldrig vänta på något. men min kära vän var så klok och hjälpsam idag och berättade för mig att om du slutar söka som kommer det av sig självt, och det är fan sant! direkt när jag inte tänker på något som jag vill ha/göra osv så bara flox så kommer det till mig, men problemet med mig är ju att jag vill ha för mycket och snabbt och tänker alldeles för mycket. ne fan jag känner mig bara dum, trög, och det känns som att något fattas eller att jag väntar på något och jag vet inte vad det är! snälla gud om du hör mig eller råkar kika förbi min blogg kan du snälla hjälpa en qvinna i nöd som inte vet vad hon ska ta sig till?
TACK!




nå hej :) på tal om där ovan så måste jag ännu tillägga att även vindarna kan vända och jag hoppas på det vääldigt mycket mina vänner! Nå nu kan jag vell berätta att jag har fått lite pengar och det känns skönt speciellt när jag slösat bort så mycket den senaste tiden och pengarna bara flyger iväg på helgerna det är som att dom bara brinner upp, och på tal om helgen så var det ju rätt trevligt :) jag har fått vara med om mycket, jag har varit på spökjakt och jagat demoner på travbanan i kemi och druckit k pappas vino och fått basta i kalix, slösat lite pengar, mått lite dåligt, sett solen gå upp ( väldigt vackert )
tagit långa promenader, snackat skit, varit rädd, och lyssnat på mycket musik och skrattat mycket!
 
nå och idag har jag bara varit i skolan och det känndes bara sådär allmänt skit... men nu har jag fått se dh och nu mår jag bra igen! hade vi hörs.