tjackballe, vin & raketer

chaos,  imorse vaknade jag inte, det kallas konst, konst är också något som kan göras i en bastu...
dricka öl och umgås med tjoikka, pässi och ranskalainen. Sen drog vi till sese, jag tyckte det var myysigt :) vi myyste och snackade crapoU. Vi körde vattenskoter och Tarja-marja var med på en åktur med viktor, haha det såg roligt ut, sen drog vi nå mega skämt och sen körde jag och tjoikka hem to mah fammzorrrrr, vi chillade at the sofa, min faster var också där med hennes miäs.

Sen kom en virrpanna in at sammakko disco house in sese, letade efter tromsön hehehehehe
fakkauuur, snart är det sauna igen men jag funderar på att dra mig ur. Nå ikväll ska vi skjuta rakettispaghetti becuze of halounen! vi hyllar honom (y) sen ska vi maistella viiniä!

hihi älä kitize saatana, snart börjar da hoe school, hoho, jag har aldrig varit såhä osugen på att dra tillbaka till tha house of visdom...! nå niin kissanmuna hejdå!