So do you

Nå sheena! jag sitter i skolan och satu sällskapar, jag känner bara att jag vill hem men vi slutar förfan 3 idag det är hemskt. Men jag känner ju redan nu att jag kommer att dra och sjukanmäla mig och fara hem... Idag ska jag dra med Satu och glo på nå t-school shit nå vad gör det har inget annat att göra ändå. Nåväl snart är det helg och jag längtar för jag är så jävla less på skolan jag kan inte beskriva med ord hur jävla less jag är.

Nå man får kämpa det är ändå inte så länge kvar. Nå här står skåpen öppna och sommarmusik spelas satu ser stressad ut och idag har vi bad! fyfan
Okej jag har också fått en konstig känsla som hänger efter mig vart jag än går, jag kan inte sluta tänka på det, och jag hatar när det är såhär men det är ju ändå en härlig känsla, och jag har lovat mig själv en skit bra sak!
och jag ska hålla det, och jag ska =) haha satu du får fan göra vad du vill med mig om jag brytet detta löfte.
och jag ska bara säga att jag sitter här och lyssnar på s1-sommar! HAHA! låten är jävligt kass men den får mig att tänka på förr i tiden, då lyssnade man på kass musik men vafan förr i tiden var jävligt härlig =) jag diggar (Y)
Men jag ska inte klaga på nu, det här är ju underbart bortsett från skolan såklart! Det här är nog det bästa året på länge. Och hur jävla mycket jag har lärt mig och fått vara med om nefyfan grabbar det här livet är chill!
Jag kan ju också bara säga att det här inlägget är helt konstigt, men idag är jag konstig och därför blir det så ibland.
Nå samtal med Jögge behövs men han är arg.
Och vad mer behövs, jo som jag sa tidigare en fet jävla skön helg, pengar behövs och en bastu! =)
nå men vafan nu svamlar jag bara nå vafan i hope it gives you hell ciao!

 powered by : www.sssatuk.blogg.se