all this time

Hej mina kära vänner! Helgen har varit king mycket uppseende väckande händelser. Jag har bastat med min soulmate och pratat om det som gått och det som kommer att komma, riktigt härligt haha det kändes nästan som en mini reunion. Nåväl kvällen drog oss vidare och vi hade kul vi åkte våffla och snackade skit. Det slutade med lite kaos och andra otrevligheter men jag tyckte det var en toppen kväll ändå.
På lördag vaknade jag upp som en solstråle men ute var det uselt väder som jag kommer ihåg det, men vetni sen ordande upp sig det blev sol och allt känndes skönt!

Jag drog mig mot stan efter några timmars väntan på min vän satu...
nå i stan hände det inte så mycket jag och satu var hemma hos henne lite sen drog vi till hennes anton..
Där hände det vell inte helle så mycket han och hans vänner "lanade" och det blev snart natt och vi drog och mot shell jag min soulmate anton och hans vän :) riktigt trevligt..
Det är trevligt med trevligt folk  som man får en känsla av uppskattning av, och jag syftar ju såklart på dig min satu! =)  och idag har jag tagit det lungt och än en dag med satu kan det bli bättre jo det kan det men jag diggar! vi hörs mina vänner