tjolahopp.

Nu ska jag bara skriva en massa som jag kommer på
Den här dagen har inte varit den bästa men den var ganska skön faktiskt har legat i sängen och kollat satc
Nyss kom min syster och hennes kille och m&p hem,gud jag orkar inte bo hemma nåmera somliga dagar är det bara så irriterande att vara här. Det skulle vara skönt att ha en egen lägenhet som man bestämmer över själv och kan göra en massa kul som man inte kan göra i någon annans hus.
och för mamma verkar det inte ens som om jag skulle bo här. Fan vad jag önskar att jag skulle vara 18 och rik :)

Härliga fantasier va ? =D nåväl tänk att ha en lägenhet utomlands fyfaan vad nice,så skulle man kunna åka dit med sina kompisar och sola och bada :D
Inte så illa !

Lördag (igår)
Det var faktiskt rätt så där jätte kul ska nog dra repris nästa helg :)
om någon annan trevlig joinar mig.
och av ngt skäl så känns det som att jag inte pratat med dig SATU  på jätte länge nåväl jag hoppas jag får se henne i skolan imorgon. Igår pratade jag iallafall med erri och jenna :) och erre har jag inte träffat sen fredags,hon babblade på som vanligt om hennes grejjer :)

Nåja jag fryser lite om fötterna.
men jag orkar inte ta på mig mina tofflor eller hämta strumpor.

förresten när jag sa att jag ínte hade pratat med satu på länge så kom jag på att jag inte har träffat emma sådär ordentligt och jag ska faktiskt möta henne idag ska ringa henne kl 8 om hon nu inte ringer mig först.

Och det känns som att jag saknar benjamin lite grann han for hem igår :( men han var typ tvungen och göra nånting hemma så jag förstår vettni men jag får ju se honom imorgon hoppas jag iallafall. Man blir alltid glad av honom på något sätt han är ett lyckopiller :P most take every single day ;) haha for some reasons.

ja nii gött folk.
jah måste bara tillägga en sak det är skönt att älska nån men det är också jävligt skönt att hata folk också ibland TOPPEN!