sweet dreams

hej kom just hem benjamin ligger typ och kollar på king kong eller ngt och jag sitter här trött som fan
,så trött så det svider i ögonen :D haha
Men vi var med satu Karhu,Erri och ricke det var kul i början men sen blev det tråkigt och nu måste jag lida snart en till vekca tills det blir helg jag orkar faktiskt inte

skola ett år framåt,alltså man kan inte tänka så tycker jag
man måste typ tänka ja nu är det onsdag och torsdag kvar sen på torsdag tänker man fast ja nu är det bara fredag kvar :) då känns det som att det går fort haha.
jag tänker logiskt nästan.

Men men jag funderar på att gå och lägga mig i sängen med b och glo lite sen zooova hihi det låter jävligt frästande ,
nåväl vi hörs imorgon då tror jag att jag ska skriva mkt haha fick bara en kännsla av det ! men hejdå alla hade b!

B<3


vem äger månen?