Emmy Wikman Fält

thats mee :) just nu sitter jag hemma,jag och benjamin var på ikea och kollade runt efter ett bord . Sen for vi till candy world och köpte en massa goda grejjer :) idag ska vi ha roligt tycker jag ,fast just nu är han tråkig och ligger och kollar på discovery chanell igen,jag har faktiskt till och med döpt den kanalen till "BENJAMINS" haha jaja nog om honom nu.

Jag var i skolan idag vi hade en jätte lugn dag vi hade bara 2 lektioner tror jag svenska och engekska.
Jepp och det var lasagne i skolan idag och det är typ det godaste vi haft under dom senaste två veckorna typ.
nåväl jag mår faktiskt helt bra idag faktiskt jätte bra =D
det är skit bra .

Nå men nu lite bilder.

                                                       ♥

En båt i sthlm ;)                   Min benjamin <3               Idag kom jenny från luleå med en sex
                                                                                             and the city box med alla säsonger
                                                                                              och jag ska NÖTA !

          
Jag hos Alle :)                       Me at station                       Min älskade vän satu!

  
HIHI MINA <3